/Files/images/2022/1.jpg

Методична проблема:"Формування позитивної мотивації молодших школярів НУШ засобами критичного мислення"


Учасники:

№ з/п Прізвище, ім’я, по батькові Методична проблема, над якою працює вчитель
1 Наталя Ковбасюк Інтеграція навчальних предметів як ефективна форма авчання молодших школярів Нової Української школи
2 Тетяна Куніченко Формування ключових життєвих компетентностей здобувачів освіти шляхом використання інноваційних технологій.
3 Олена Горюн Формування пізнавальної мотивації молодших школярів на уроках мовно-літературної галузі Нової української школи.
4 Любов Іскрук Розвиток пізнавальної активності учнів ГПД відповідно до вимог НУШ
5 Оксана Демченко Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів на уроках української мови.
6 Ганна Комаха Інтегровані уроки, як один їз засобів формування цілісної картини світу.
7 Лілія Дудар Розкриття творчого потенціалу молодших школярів у системі розвивального навчання в умовах НУШ
8 Валентина Коломійчук Розвиток пізнавальної активності учнів відповідно до вимог НУШ
9 Ірина Сорока Формування мовленево-комунікативних компетентностей в початковій школі НУШ
10 Катерина Усатюк Виховання загальнолюдських норм і цінностей у дітей через використання інтерактивних технологій в НУШ.
11 Алла Мосенз Створення ситуації успіху для формування ключових компетентностей в НУШ
12 Алла Нікобадзе Особистісно-орієнтовний підхід до кожної дитини. Застосування дидактичних ігор і розвивальних вправ, що розвивають розумову і творчу активність, сприяють розвитку пам’яті та уваги, логічного мислення та зв’язного мовлення.
13 Світлана Александрова Виховання допитливої, творчої особистості НУШ через пізнання природи навколишнього світу.
14 Альвіна Чернишенко Формування комунікативної компетентності та толерантності у дітей з особливими освітніми потребами під час спілкування з однолітками.
15 Олена Миндаль Формування мовленнєвих та літературно-творчих здібностей молодших школярів шляхом реалізації змістовної лінії «Досліджуємо Медіа»
16 Оксана Пугач Формування комунікативних компетентностей на основі застосування сучасних навчальних структур.
17 Валентина Годованюк Формування літературного та мовленевого розвитку учнів початкової ланки за допомогою творчих завдань в умовах Нової української школи
18 Людмила Чабанюк Формування та засвоєння певного кола знань і вмінь необхідних для успішного навчання учнів з ООП.
19 Ірина Саваренюк Формування життєвих компетентностей учнів через інтерактивне навчання в НУШ
20 Оксана Косован Нові форми та педагогічні прийоми роботи з учнями в НУШ для здійснення компетентнісного підходу до інтерактивного навчання
21 Світлана Буліга Розвиток медіа грамотності та критичного мислення у школярів молодшого шкільного віку НУШ.
22 Валентина Яворська Формування базових математичних концепцій здобувачів освіти шляхом впровадження Stem-проєкту практичного спрямування «Я-Дослідник 2.0» Сінгапурська математика.
23 Тетяна Бучацька Активізація розумової діяльності учнів при реалізації науково-педагогічного проекту «Інтелект України»
24 Людмила Каїбова Розвиток медіа грамотності та критичного мислення у школярів НУШ
25 Світлана Вареник Впровадження ігрової діяльності в освітньому процесі НУШ
26 Олена Шеремет Формування загальнолюдських цінностей у школярів НУШ на ГПД
27 Оксана Копієвська Особливості гри як навчальної діяльності учнів.
29 Оксана Коротюк Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та читання
30 Єлизавета Романова Створення простору щасливого дитинства для дітей з особливими освітніми потребами
31 Віта Беззубко Розвиток творчих компетентностей учнів початкових класів на ГПД в НУШ
32 Тетяна Криворучко Активізація творчої пізнавальної діяльності НУШ на уроках української мови та читання


/Files/images/nova2023/Слайд1.JPG/Files/images/nova2023/Слайд2.JPG/Files/images/nova2023/Слайд3.JPG/Files/images/nova2023/Слайд4.JPG/Files/images/nova2023/Слайд5.JPG/Files/images/nova2023/Слайд6.JPG/Files/images/nova2023/Слайд7.JPG/Files/images/nova2023/Слайд8.JPG/Files/images/nova2023/Слайд9.JPG/Files/images/nova2023/Слайд10.JPG

І засідання (серпень)
Тема:. Освіта України в умовах дії правового режиму воєнного стану Організаційне засідання МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД на 2022-2023н.р.

Форма проведення: педагогічне коло

Мета:- вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2021-2022 н. р. та затвердити план роботи на 2022-2023н.р.; розглянути методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку-2022;проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1 Аналіз роботи МО вчителів початкових класів та ГПД за минулий навчальний рік. Звіт Керівник МО
2 Коригування та затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів та ГПД на 2022-2023 навчальний рік. Доповідь Керівник МО, члени МО
3 Обговорення методичних рекомендацій “Особливості освітнього процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2022 – 20223 н.р.” Календарне планування в початкових класах. Актуальний інструктаж. Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2022-2023 навчального року: ü Лист Міністерства освіти і наук України від 19 серпня 2022 р. №1/9530-22 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році». ü Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою. ü Лист Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2022 р. № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.». ü Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році. Наказ МОН України № 3 від 04.01. 2022 року «Про деякі питання проведення сертифікації в 2022 році». Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.) Обговорення за круглим столом Члени МО В.Яворська
4 Педагогічний консиліум «Як навчатися офлайн або онлайн і дбати про безпеку усіх учасників освітнього процесу?» усі учасники м/о
5 Цифровий калейдоскоп «Дистанційне навчання. Додатки для планування, контролю та проведення уроків». О.Демченко О,Коротюк
6 Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем Обговорення члени МО
7 Як створити безпечні умови у школі й підготувати навчальний рік до можливих змін епідемічної ситуації – рекомендації МОН Аналіз конкретних ситуацій Члени МО
8 Огляд новинок педагогічної літератури та фахових видань Педагогічна виставка Керівник МО

Завдання членам методичного об’єднання :

- опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи;

- затвердити календарне планування

- проаналізувати вимоги Державного стандарту, завдань навчальних програм;

- дотримуватися методичних рекомендацій до проведення Першого уроку;

- поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом;

- працювати над ідеєю: “Кабінет - творча лабораторія вчителя!”;

- підготуватися до обміну досвідом “НУШ. Перші сходинки разом з учнями 4 класів”.


З 08 по 12 листопада проходив тиждень української мови та писемності в початковій школі на тему «Наше диво калинове – українська рідна мова».

Він був насичений різноманітними подіями: виставками, конкурсами, акціями, віртуальними мандрівками та захоплюючими змаганнями.

Провели підготовчу роботу, яка стосувалася усього тижня та його окремих етапів. При складанні Плану заходів вчителі та вихователі ГПД враховували інтереси та уподобання учнів. Для дітей було дуже важливим те, що вони самі були ініціаторами вікторин, конкурсів та ігор.

Робота Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні види діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними, сприяли інтелектуальному та творчому розвитку. Кожен день був наповнений новими завданнями, конкурсами, змаганнями за певними інтересами та різними рівнями складності, до яких мали змогу залучитись всі учні Нової української школи. Проведена робота сприяла не лише виявленню обдарованих дітей, а й віри в свої сили всіх учнів та вихованню їх комунікативної культури.

Маленькі здобувачі освіти були учасниками конкурсів знавців української мови, декламаторів віршів про мову, найкращих казкарів, художників та ілюстраторів казок, інтелектуальних ігор.

Закінчився тиждень початкової школи оформленням виставок творчих робіт в кожному класі, підбиттям підсумків та нагородженням переможців і активних учасників грамотами та дипломами./Files/images/2021/254554056_2348973995233363_6820246402245079251_n.jpg

· Конкурс маленьких казкарів «Про що мені розповів осінній ліс та Дуб – Велетень» 2-А Конякін І., 2-Б Марчак В., 2-В Міщенко О., 3-А Заболотний М., 3-Б Бовкун С., 3-В Портнєнко П., 4-Б Безпалько А.

· Написання диктанту «Любіть мову» 2-А Богач П., 2-Б Марчак В., 2-В Опалюк С., 3-А Бойко Я., 3-Б Мазур Д., 3-В Косарчук О., 4-Б Кайданович А.

/Files/images/2021/IMG-7bb082fea7bfa4d0eff84677337914fe-V.jpg · Конкурс малюнків «Казка до нас завітала» 1-А Тофан С., 1-В Іщенко В., 2-А Цобенко О., 2-Б Кулик М.,2-В Лиса А., 3-А Притиковська Д., 3-Б Вержаковська А., 3-В Галімон С.

· Конкурс знавців української мови(3 - 4 класи)

І місце - 3-Б Максименко С., 4-В Безпалова Д.

ІІ місце- 3-В Загородня М., 4-В Непомяща В.

ІІІ місце- 3- В Фурдуй А. 4-Б Вареник К.

· Конкурс на кращого декламатора віршів про рідну мову:

І місце – 1-А Лівітчук А., 1-Б Копієвський О., 2-А Колодич А., 2-Б-Циберманівська І. 2-В Маніта В, 3-А Красько А, 4-Б Цимбалюк С.

ІІ місце- 3-Б Максименко С., 4-А Рудечко У.

ІІІ місце-3-В Фудруй А., Саваренюк С., 4-В Непомяща В./Files/images/2021/InShot_20211115_130353027.jpg

Підсумки тижня та рекомендації вчителям:

Під час заходів, що пройшли у рамках тижня початкової школи, вчителі:

1) презентували власний досвід роботи за наслідками Тижня та продовжувати поповнювати «Скарбничку напрацювань» власними ідеями;

2) продемонстрували найрізноманітніші форми роботи, які вони використовують у своїй педагогічній праці з метою розвитку креативності учнів;

3) впроваджувати інноваційні технології в освітній процес.

Тиждень початкових класів ще раз переконує в тому, що дитяча творчість, мов джерельна вода, яку черпаємо, а їй не мав ні кінця, ні краю. Цей Тиждень став яскравою сторінкою шкільної родини.


27 жовтня відбулось методичне засідання вчителів початкових класів та вихователів ГПД за темою "Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи.Мовно-літературна освітня галузь". /Files/images/2021/изображение_viber_2021-11-01_10-46-50-935.jpg

Мета. Вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.

Форма проведення. Методичні посиденьки

План засідання:
Зміст Відповідальний
1. Практикум Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів в мовно-літературній освітній галузі Яворська В.І. Члени м/о
2. Майстер-клас «Я це роблю так. Щоденні 5» Демченко О.В.
3. Експрес-огляд «Радимо прочитати». Коломійчук В.В.
4. Виступ-доповідь «Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням» Комаха Г.О.
5. Майстер-клас «Ранкові зустрічі» Вчителі 1- класів
6. «Іспит на майстерність» (розвязування педагогічних ситуацій) Пугач О.В. Шеремен О.А.
7. Методичні перегуки: «Досліджуємо медіа» Новини з тематичних курсів, вебінарів Члени м/о Буліга С.М. Саваренюк Л.Ю.

Завдання для самоосвіти:

- продовжувати вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі;

- організувати участь здобувачів освіти у творчих конкурсах, олімпіадах;

- підготувати до виступу цікавий теоритичний матеріал на аукціоні методичних ідей «Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках української мови під час тижня писемності». (учителі, які атестуються)

Учителі початкових класів та вихователі ГПД зосередили увагу на пошуку сучасних педагогічних підходів для тісної реалізації мовно – літературної освітньої галузі. Склали план роботи «Тижня початкових класів», розробили заходи до Дня української писемності та мови. Обговорили нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням під час дистанційного навчання.


І засідання (серпень)

Тема:. Освіта України в умовах дії правового режиму воєнного стану Організаційне засідання МО вчителів початкових класів та вихователів ГПД на 2022-2023н.р.

Форма проведення: педагогічне коло

Мета:- вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2021-2022 н. р. та затвердити план роботи на 2022-2023н.р.; розглянути методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку-2022;проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1 Аналіз роботи МО вчителів початкових класів та ГПД за минулий навчальний рік. Звіт Керівник МО
2 Коригування та затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів та ГПД на 2022-2023 навчальний рік. Доповідь Керівник МО, члени МО
3 Обговорення методичних рекомендацій “Особливості освітнього процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2022 – 20223 н.р.” Календарне планування в початкових класах. Актуальний інструктаж. Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2022-2023 навчального року: ü Лист Міністерства освіти і наук України від 19 серпня 2022 р. №1/9530-22 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році». ü Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою. ü Лист Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2022 р. № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.». ü Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році. Наказ МОН України № 3 від 04.01. 2022 року «Про деякі питання проведення сертифікації в 2022 році». Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.) Обговорення за круглим столом Члени МО В.Яворська
4 Педагогічний консиліум «Як навчатися офлайн або онлайн і дбати про безпеку усіх учасників освітнього процесу?» усі учасники м/о
5 Цифровий калейдоскоп «Дистанційне навчання. Додатки для планування, контролю та проведення уроків». О.Демченко О,Коротюк
6 Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем Обговорення члени МО
7 Як створити безпечні умови у школі й підготувати навчальний рік до можливих змін епідемічної ситуації – рекомендації МОН Аналіз конкретних ситуацій Члени МО
8 Огляд новинок педагогічної літератури та фахових видань Педагогічна виставка Керівник МО

Завдання членам методичного об’єднання :

- опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи;

- затвердити календарне планування

- проаналізувати вимоги Державного стандарту, завдань навчальних програм;

- дотримуватися методичних рекомендацій до проведення Першого уроку;

- поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом;

- працювати над ідеєю: “Кабінет - творча лабораторія вчителя!”;

- підготуватися до обміну досвідом “НУШ. Перші сходинки разом з учнями 4 класів”.

ІІ засідання (жовтень)

Тема: Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня

Форма проведення: Педагогічні гостини

Мета: - розширити знання педагогів щодо запровадження НУШ(освітнє середовище, інтегроване навчання, осередки, LEGO);

- підвищити професійну компетентність учителів;

- сприяти розвитку творчої активності педагогів, виховувати інтерес до самовдосконалення.

з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1. Новітні підходи в навчанні наймолодших здобувачів освіти Педагогічна скарбничка Керівник МО
2. Застосування новітніх підходів при організації навчальної діяльності першокласників Обговорення за круглим столом Члени МО
3. Обмін досвідом “НУШ. Перші сходинки разом з учнями 4 класів”. Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів НУШ Експрес огляд Керівник МО В.Яворська
4. Майстер-клас “Ранкові зустрічі” Коло ідей Учителі 1-4 кл
5. Методичні перегуки:“Обговорення матеріалів періодичної преси” Огляди видань Члени МО
6. Новини з тематики курсів, вебінарів Обмін досвідом Члени МО

Завдання членам методичного об’єднання:

-організувати активну участь молодших школярів у Всеукраїнських конкурсах “Соняшник”, інтернет-олімпіадах

“На урок”,“Всеосвіта”, конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика;

- підготуватись до методичних перегуків «Сучасні педагогічні технології – шлях до розвитку життєздатної творчої особистості»;

- підготуватись до тижня початкової школи «Сім кольорів краси й надій, В них наші задуми та мрії!»

- підготувати показові уроки ;

- підготувати педагогічний діалог «Радимо прочитати»

ІІІ засідання (грудень)

Тема:Діяльнісний підхід до навчання – запорука успіху НУШ.

Виклики сучасного світу потребують

нової освітньої парадигми, орієнтованої на майбутнє.

Гордон Драйвен, Джаннет Вос

Форма проведення: Методичні посиденьки

Мета:вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в математичній освітній галузі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах;виховувати інтерес досамовдосконалення, пізнання нового.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у математичній освітній галузі Колективний підхід Керівник МО
2. Майстер-клас “Я це роблю так Щоденні 3” Аукціон знань члени МО
3. Обговорення та затвердження тематики проведення Тижнів в початкових класах Коло ідей Керівник МО, члени МО
4. Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів Бесіда-інтерв’ю Члени МО
5. “Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб активізації навчальної діяльності під час самопідготовки ” Захист знахідок Вихователі ГПД
6. Підсумки результатів навчально – виховного процесу за І семестр. Обговорення за круглим столом Члени МО

Завдання членам методичного об’єднання:

- підготуватися до круглого столу - «Розвиток пізнавальної сфери молодшого школяра: що слід знати вчителю»

- підготуватися до практичних занять на тему «Вправи та ігрові завдання на уроках української мови»

- підготувати показові уроки

-підготувати та затвердити календарне планування на ІІ семестр

ІІІ засідання (грудень)

Тема: Діяльнісний підхід до навчання – запорука успіху НУШ.

Форма проведення: Методичні посиденьки

Мета: вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в математичній освітній галузі; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1. Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у математичній освітній галузі Колективний підхід Керівник МО
2. Майстер-клас “Я це роблю так Щоденні 3” Аукціон знань члени МО
3. Обговорення та затвердження тематики проведення Тижнів в початкових класах Коло ідей Керівник МО, члени МО
4. Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів Бесіда-інтерв’ю Члени МО
5. “Ігрова діяльність учнів під час ГПД як засіб активізації навчальної діяльності під час самопідготовки ” Захист знахідок Вихователі ГПД
6. Підсумки результатів навчально – виховного процесу за І семестр. Обговорення за круглим столом Члени МО

Завдання членам методичного об’єднання:

- підготуватися до круглого столу - «Розвиток пізнавальної сфери молодшого школяра: що слід знати вчителю»

- підготуватися до практичних занять на тему «Вправи та ігрові завдання на уроках української мови»

- підготувати показові уроки

-підготувати та затвердити календарне планування на ІІ семестр



Кiлькiсть переглядiв: 882