/Files/images/2021/1.jpg

Методична проблема " Формування ключових і предметних компетенцій учнів шляхом використання інноваційних форм організації пізнавальної діяльності".

Учасники:

Учителі української мови і літератури

Людмила Панченко – голова МО, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель. Методична тема: "Розвиток творчих здібностей учнів через факультативні заняття, предметні олімпіади та конкурси. Підготовка учнів до складання ЗНО".

Ліна Багачук – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель. Методична тема: " Формування навчальних компетентностей учнів шляхом упровадження сучасних педагогічних технологій".

Оксана Оцабрик – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель. Методична тема: "Використання можливостей інтернет та ІТ- технологій на уроках української мови і літератури як засобу формування когнітивної компетентності учня НУШ".

Тетяна Рябченко – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель. Методична тема: "Формування мовної культури учнів шляхом синтезу ключових компетентностей".

Віта Смоленська – спеціаліст першої кваліфікаційної категорії. Методична тема: " Занурення в тематичне ситуативне середовище як умова розвитку мовної компетентності учнів".

Учителі зарубіжної літератури

Тетяна Грицюк – спеціаліст. Методична тема: " Розвиток творчих здібностей на уроках зарубіжної літератури".

Тетяна Коваль – спеціаліст другої кваліфікаційної категорії. Методична тема:"Використання інтерактивних форм і методів навчання на уроках зарубіжної літератури".


26 жовтня 2021 року відбулося ІІ засідання методичного об’єднання вчителів української мови і літератури, зарубіжної літератури.

/Files/images/2021/248515990_620735178926768_1251738569601573560_n.jpg Оцабрик О.М. виступила з питанням «Поняття ключових компетентностей. Компетентнісний підхід у навчально – виховному процесі». Також слухали Смоленську В.В., яка підготувала повідомлення про те, яким має бути вчитель НУШ. Голова мо Панченко Л.Б. ознайомила колег із результатами І етапу Всеукраїнської олімпіади з української мови і літератури. Було проаналізовано завдання, у яких учні найчастіше помилялися, а також творчі роботи. /Files/images/2021/248802065_304462997925033_5349307749713548429_n.jpg

Також обговорили питання організації та проведення конкурсу знавців української мови імені П.Яцика і Міжнародного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка і розроблено завдання для написання конкурсних робіт.

Розглянуто питання про реєстрацію учнів для участі у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник – 2022».


Завдання для самоосвітньої роботи

1. Опрацювати «Інструктивно – методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021 – 2022 н.р.», зокрема з освітньої галузі «Мова і література».

2. Актуальні аспекти підвищення рівня педагогічної майстерності вчителя в підготовці учнів до ЗНО з української мови, української мови та літератури.

3. Яким має бути вчитель НУШ.

4. Педагогіка партнерства в контексті положень НУШ.

Кiлькiсть переглядiв: 126