Рекомендації педагогам
щодо підвищення психологічної готовності учнів до участі в предметних олімпіадах
- Налагодьте з учнемособистий контакт.
- Зауважте риси, які вирізняють його якунікальнуособистість.
- З’ясуйте коло інтересів учня, загальний рівень ерудованості, погляди на життя.
- Визначтесильні сторониособистості учня, спирайтесь на них у роботі з дитиною, а також вчіть саму дитину користуватися власними перевагами, не боятися бути творчим та оригінальним.
- Поговоріть про ставлення учня до участі в олімпіаді.
- За необхідності попрацюйте над підвищенняммотиваціїучня, вкажіть на позитивні перспективи участі в предметній олімпіаді, зробіть настанову на розвиток, спільно визначте цілі та завдання вашої роботи.
- Покажіть Вашу віру в сили учня, допоможіть йому подолати страхи перед випробуванням та бути готовим розкрити свої потенційні можливості.
- Обговоріть можливі труднощі та різноманітні варіанти шляхів їх подолання.
- Запевніть дитину, що незалежно від результату вона може розраховувати на вашу підтримку та спільну подальшу працю на шляху досягнення успіху.
- При можливості змоделюйте ситуацію олімпіади, прослідкувавши за тим, щоб при цьому в учня закріпилися позитивні емоції.