Рекомендації педагогам

щодо підвищення психологічної готовності учнів до участі в предметних олімпіадах

  1. Налагодьте з учнемособистий контакт.
  2. Зауважте риси, які вирізняють його якунікальнуособистість.
  3. З’ясуйте коло інтересів учня, загальний рівень ерудованості, погляди на життя.
  4. Визначтесильні сторониособистості учня, спирайтесь на них у роботі з дитиною, а також вчіть саму дитину користуватися власними перевагами, не боятися бути творчим та оригінальним.
  5. Поговоріть про ставлення учня до участі в олімпіаді.
  6. За необхідності попрацюйте над підвищенняммотиваціїучня, вкажіть на позитивні перспективи участі в предметній олімпіаді, зробіть настанову на розвиток, спільно визначте цілі та завдання вашої роботи.
  7. Покажіть Вашу віру в сили учня, допоможіть йому подолати страхи перед випробуванням та бути готовим розкрити свої потенційні можливості.
  8. Обговоріть можливі труднощі та різноманітні варіанти шляхів їх подолання.
  9. Запевніть дитину, що незалежно від результату вона може розраховувати на вашу підтримку та спільну подальшу працю на шляху досягнення успіху.
  10. При можливості змоделюйте ситуацію олімпіади, прослідкувавши за тим, щоб при цьому в учня закріпилися позитивні емоції.
Кiлькiсть переглядiв: 77