/Files/images/IMG-4e856378947458ae84c0a590fe656dc8-V.jpg /Files/images/DSCN7778.JPG /Files/images/DSCN7759.JPG /Files/images/DSCN7756.JPG /Files/images/IMG-21454000a190b2bb6e76248c8cbbaf2b-V.jpg /Files/images/DSCN7852.JPG /Files/images/DSCN7841.JPG /Files/images/IMG-1a3a78f1cb3a3d500f5a84088c65342a-V.jpg

Свого часу Василь Сухомлинський заохочував педагогів проводити уроки на природі, адже це, на його думку, не лише сприяє всебічному розвитку дитини, але й розвиває спостережливість, формує науковий світогляд, виховує любов до всього живого і, власне, до самого життя.

Перебування на свіжому повітрі не менше 2-3 годин на добу зміцнює організм, нормалізує нервову систему, розвиває пам'ять та уяву.

Вчителі початкової школи закладають фундамент дбайливого ставлення дітей до довкілля, виховують емоційно позитивне сприйняття природи.

Під час уроків на свіжому повітрі педагоги мали змогу донести учням цікаві і повчальні факти з навчальних матеріалів. Дітлахи ж, в свою чергу, згадували цікаві історії про природу, відповідали на різноманітні запитання, вчилися використовути природні матеріали для навчання,рахували, викладали літери, слова, а також грали в цікаві ігри.

Кiлькiсть переглядiв: 329